Kirjojen palautus kun joutuu karanteeniin pandemian takia

Kysytty

Kirjojen palautus kun joutuu karanteeniin pandemian takia

Vastaus

Vastattu

Kirjastolainojen palauttamisesta ei nyt tarvitse huolehtia, sillä  lainat eivät eräänny kirjastojen ollessa suljettuna. Pyydetään, että lainoja ei myöskään palauteta kirjaston postiluukun tai kirjanpalautusluukun kautta nyt kun kirjastot ovat kiinni valtioneuvoston päätöksellä.

Lisää ohjeita ks linkki https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Kirjastoasioinnista_koronavirusepidemian(208997)