Moikka, Olisiko mahdollista korona-aikaan saada kirjoja lainaan jostakin Espoon kirjastosta? En ymmärtänyt tulla lainaamaan isoa kasaa kirjoja ennen…

Kysytty

Moikka,
Olisiko mahdollista korona-aikaan saada kirjoja lainaan jostakin Espoon kirjastosta? En ymmärtänyt tulla lainaamaan isoa kasaa kirjoja ennen kirjastojen sulkeutumista ja nyt olisi kiva, että lapsilla olisi luettavaa.. toimiikohan espoon sairaalan lainausautomaatti korona-aikaan? Olisiko sinne mahdollista saada kirjat "neropatin päiväkirja reissussa rähjääntyy, NP kohtalo kolhii, NP kolmas pyörä, NP lunta tupaan ja NP kovan onnen kesä? Kiitos paljon!

Vastaus

Vastattu

Kirjastot on määrätty toistaiseksi suljetuiksi, eivätkä kirjastot lainaa aineistoa tänä aikana.

Sairaalan minikirjastoa ei täydennetä kirjastojen ollessa suljettuna, joten tuo  automaattisesti toimiva kirjakaappi lienee jo tyhjillään.

Lisää ohjeita on kirjaston sivuilla https://www.helmet.fi/fi-FI

Tässä vielä linkki e-kirjojen käyttöön https://www.helmet.fi/ekirjasto