Kirja tai äänikirja kateissa. Tekijää en muista. Jännäri Poliisia ja naispoliiisi Anna ja rikollisia useita joilla oli lintuaiheinen sukunimi muistaakseni…

Kysytty

Hei! Kirja tai äänikirja kateissa. Tekijää en muista.
Jännäri
Poliisia ja naispoliiisi Anna ja rikollisia useita joilla oli lintuaiheinen sukunimi muistaakseni ainakin Närhi
Liikuttiin ympäri suomen maan. Kotimainen kirjailija
Kiitos jos löytyy näillä tiedoilla

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kati Hiekkapellon Kolibri-jännärissä rikostutkija Anna Fekete ratkaisee rikoksia. Suomessa seikkaillaan, ja kirja on linnunniminen. Voisiko tämä olla etsimäsi:

http://www.otava.fi/kirjat/9789511267324/#.VI_eT_M8L5o

Anna-nimisiä poliiseja tai etsiviä esiintyy muissakin jännityskirjoissa, suomalaisista ainakin Outi Pakkasella (Anna Laine), Max Mannerilla (Anna Mäki) ja Esa-Pekka Kanniaisella (Anna Kariluoto).