Kertokaa minulle Thomas Brezinasta! Kertokaa esim hänen ikänsä tai miksi hän ryhtyi kirjailijaksi jne. Kiitos jo vastauksesta.

Kysytty

Kertokaa minulle Thomas Brezinasta! Kertokaa esim hänen ikänsä tai miksi hän ryhtyi kirjailijaksi jne. Kiitos jo vastauksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Parhaiten saat vastaukset tutustumalla esim. Mervi Kosken kirjaan Ulkomaisia nykykertojia 1 : Goosebumpsien kauhusta Tylypahkan taikaan (2001). LIsää vinkkejä ja linkkejä saat tämän Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun arkistosta kirjoittamalla hakusanaksi Brezina.