Kenen taiteilijan tekemä reliefi-taideteos on Joensuun Mutalan koulun ulkoseinässä. Siinä ilm. on äiti, kolme lasta, ja lintu kuvattuna .

Kysytty

Kenen taiteilijan tekemä reliefi-taideteos on Joensuun Mutalan
koulun ulkoseinässä.
Siinä ilm. on äiti, kolme lasta, ja lintu kuvattuna .

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mutalan koulun reliefin on tehnyt kuvanveistäjä Veikko Jalava 1950-luvulla. Sen teemana on opintielle lähtö.