Otsikko
Kenen runo ja mistä kokoelmasta? Alkusanat muistaakseni: "Kun taas opettelen kirjoitusta."

Kysytty

Kenen runo ja mistä kokoelmasta? Alkusanat muistaakseni: "Kun taas opettelen kirjoitusta." Mahdollisesti suomalainen modernistinen miesrunoilija 1930-80-luvuilta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kari Levolan vuonna 1984 julkaistussa kokoelmassa Syntymämerkit on runo, joka alkaa sanoin "Opettelen taas kirjoitusta". Olisikohan tämä kenties etsitty runo?