Kenen kirjoittama on runo Toukokuu? -Hei, Tarzan! sanoo Jane ja keinuu ohi pyykkikoppa lanteillaan. Nokkosperhonen kömpii makuupussista, omenpuut kaivavat…

Kysytty

Kenen kirjoittama on runo Toukokuu?

-Hei, Tarzan! sanoo Jane ja keinuu ohi pyykkikoppa lanteillaan.
Nokkosperhonen kömpii makuupussista,
omenpuut kaivavat esiin kutimiaan.
Tarzan ottaa talikkonsa ja käy
puoliksi sulaneen kompostin kimppuun.
....

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, mutta sielläkään ei kukaan kollega tuntunut etsimääsi runoa muistavan. Yksittäisiä runoja on usein vaikea jäljittää, koska mitään kattavaa asiasanoitusta niistä ei ole kirjastojenkaan tietokantoihin tehty. Muistaisikohan kukaan palvelumme seuraajista kyseistä runoa?