Käykö vielä lukukirjastossa lakituomari, ilmainen. Päivä ja kellon aika?

Kysytty

Käykö vielä lukukirjastossa lakituomari, ilmainen. Päivä ja kellon aika?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Otimme yhteyttä Sotkamon kunnankirjastoon. Heiltä kerrottiin, että heidän kirjastossaan ei tällaista lakimiesneuvontaa ole koskaan ollutkaan. Lähin kirjasto, josta löytyy asianajajien maksuton neuvontapalvelu on Kajaanin kaupunginkirjasto. Kevään päivystysajat löydät tästä linkistä: http://213.143.184.82/kirjasto/index.htm