Kauppakorkeakoulun ylioppilaskunnan laulajat KYL lienee uusin cd-levy, nimeltään Album Legenda. Levyllä on solistina mm. Teppo Lampela. Levyllä on mm. Leevi…

Kysytty

Hei! Kauppakorkeakoulun ylioppilaskunnan laulajat KYL lienee uusin cd-levy, nimeltään
Album Legenda. Levyllä on solistina mm. Teppo Lampela. Levyllä on mm. Leevi Madetojan " De Pro fundis"Jos levy löytyy, lainaan sen mielelläni vaikka Kauklahden kirjastosta
Levyllä on siis hyvin taitava kuoro ja heillä on hyvin valittua kuoromusiikkia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kauppakorkeakoulun Ylioppilaskunnan Laulajien levy nimeltä Legenda on julkaistu vuonna 1999, ja sillä on mm. Madetojan kappale De profundis, op56. Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoista levy on ainoastaan Vantaan musiikkivaraston kokoelmissa Tikkurilassa. Voit saada levyn lainattavaksi Kauklahden kirjastosta tekemällä varauksen Helmet-sivuston kautta. Voit myös pyytää kirjastojen henkilökuntaa tekemään varauksen:

http://www.helmet.fi/fi-FI

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Slegenda%20kauppakorkeakoulun%20ylioppilaskunnan%20laulajat__Orightresult__U?lang=fin&suite=cobalt