Kauneimmatt Ruusut . Souvarit/Lasse Hoikka. eläkeläiskuoro Opri ja Oleksi etsii nuotteja mainittuun kappaleeseen. paikkakunta Rautjärvi.

Kysytty

Kauneimmatt Ruusut . Souvarit/Lasse Hoikka. eläkeläiskuoro Opri ja Oleksi etsii nuotteja mainittuun kappaleeseen. paikkakunta Rautjärvi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tämä Kari Kuijalan säveltämä ja Pertti Mäenpään sanoittama KAUNEIMMAT RUUSUT kuuluu niihin lauluihin, joita ei kohtalaisesta suosiostaan huolimatta ole nuottimuodossa koskaan julkaistu. Nyt pitäisi Rautjärvellä löytää joku sovitustaitoinen ihminen, joka levyltä kuuntelemalla pystyisi tekemään kuorosovituksen nuotit.

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto

3 ääntä

Kommentit

Kai Kuijalan säveltämä kappale Kauneimmat ruusut löytyy nuotista Souvarit: Suosituimmat nuotteina 2 : Kultakuume. Nuotti on ilmeisesti yhtyeen itsensä kustantama. Kappaleesta on nuotissa kosketinsoitinsovitus, sointumerkit ja sanat. Nuotti on monessa kirjastossa, joten sen saa varmasti kaukolainaksi.

Hauska kuulla, että tällainen nuotti kuitenkin on olemassa. Viola-tietokannassa sitä ei ole mainittu, joten ilmeisesti nuotti ei ole koskaan Kansalliskirjaston kokoelmaan kulkeutunut. Tällaista valitettavasti tapahtuu.