Otsikko
Missä lämpötilassa bensa jäätyy täysin kiinteäksi? Vai jäätyykö lainkaan?

Kysytty

Missä lämpötilassa bensa jäätyy täysin kiinteäksi? Vai jäätyykö lainkaan?

Vastaus

Vastattu

Tom Kuusela on vastannut kysymykseen Helsingin Sanomien artikkelissa 23.12.2016.

Besiini muuttuu jähmeäksi - 50 asteisena ja kiinteäksi, kun lämpö laskee alle -200 asteiseksi. HS