Mistä kirjasta löytyy nuotit lauluun "Saavu jälleen Roomaan"?

Kysytty

Mistä kirjasta löytyy nuotit lauluun "Saavu jälleen Roomaan"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Musiikkiosaston tietojemme mukaan nuotit ja suomenkieliset sanat lauluun Saavuthan jälleen Roomaan löytyvät Suuren toivelaulukirjan osasta 8. Lisäksi oppikirjassa Musica 5-6 : Oppilaan kirja, on laulu nimellä Saavuthan Roomaan, mikä lienee sama sävelmä. Kirjojen saatavuus Oulun kaupunginkirjastosta selviää aineistotietokannastamme http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/index.html .