Katsoin lapsena paljon Postimies Patea. Kyselisin miltä Paten DVD levyiltä löytyisi vuosien 1981-2000 välisenä aikana tehtyjä jaksoja? Onko näitä mitenkään…

Kysytty

Moi!

Katsoin lapsena paljon Postimies Patea. Kyselisin miltä Paten DVD levyiltä löytyisi vuosien 1981-2000 välisenä aikana tehtyjä jaksoja? Onko näitä mitenkään merkitty Paten DVD levyihin vai onko ne sikinsokin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Postimies Paten seikkailut on julkaistu DVD-levyillä alkuperäistä esitysjärjestystä noudattaen. Postimies Pate -DVD-sarjan kolme ensimmäistä osaa (Postimies Paten salaisuus, Postimies Paten traktoriposti, Postimies Pate ja sumuinen päivä) sisältävät yhteensä 12 ensimmäisen tuotantokauden jaksoa vuodelta 1981. Vastaavasti kolmella seuraavalla DVD:llä (Postimies Pate myöhässä, Postimies Pate seuraa narua, Postimies Pate lentää) on kaksitoista jaksoa vuonna 1996 tehdyltä toiselta tuotantokaudelta. DVD-julkaisuista on jostakin syystä jätetty pois kummankin tuotantokauden päätösjaksot.