Katsoin elokuvaa Youtube,ista, microsoft-lumia-älykännykällä, kesken elokuvan katsomisen näytölle tuli teksti "Kiitos olen jo saanut musiikin". Onko joku…

Kysytty

Katsoin elokuvaa Youtube,ista, microsoft-lumia-älykännykällä, kesken elokuvan katsomisen näytölle tuli teksti "Kiitos olen jo saanut musiikin". Onko joku silloin murtautunut kännykkääni ? En ole itse koskaan tilannut tai ladannut mitään Youtubesta itselleni. En ollut sisään kirjautuneena Googleen, enkä Youtubeen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaikea sanoa mistä tuollainen ilmoitus on näytölle ilmaantunut.

Saatta olla, että teksti liittyy katsomaanne elokuvaan. Youtube-videoita katsoessa saattaa näytölle ilmestyä erilaisia ilmoituksia tai verkkolinkkejä.

Toinen vaihtoehto on, että ilmoitus liittyy johonkin muuhun käyttämäänne palveluun kuin Youtubeen.

Om arvioni on, että tietomurrosta ei ole kyse. Korostan kuitenkin, että en ole tietoturva-alan ammattilainen. Mikäli haluatte saada asiantuntevan mielipiteen, kannattaa kääntyä alan ammattilaisen puoleen.