Otsikko
Katoliseen perinteeseen kuuluu joissakin maissa, että perjantaina pidättäydytään liharuuista; kala käy. Entä kala-allergikot? Luetaanko esimerkiksi linnut…

Kysytty

Katoliseen perinteeseen kuuluu joissakin maissa, että perjantaina pidättäydytään liharuuista; kala käy. Entä kala-allergikot? Luetaanko esimerkiksi linnut lihaksi tässä yhteydessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä kysymys on niin spesifi, että kannattaa kääntyä asiantuntijatahon puoleen. Suomessa toimii Katolinen tiedotuskeskus, joka on Helsingin hiippakunnan tiedotusorganisaatio, yhteystiedot ohessa.

Katolinen tiedotuskeskus
Pyhän Henrikin aukio 1
00140 Helsinki

Puh. 0208 350751 / +358 208 350751
Fax +358 9 61294770
Sähköposti info(at)catholic.fi
Kotisivu http://www.catholic.fi/