Kari Salmelaisella on kappale nimeltään "Sai sai sai sai", mutta olen joskus kuullut myös jonkun toisen esittämän kappaleen, jossa sanotaan noin. Onko se siis…

Kysytty

Kari Salmelaisella on kappale nimeltään "Sai sai sai sai", mutta olen joskus kuullut myös jonkun toisen esittämän kappaleen, jossa sanotaan noin. Onko se siis jokin cover tästä kappaleesta vai onko siinä ihan eri sanat muuten? Tämän toisen kappaleen laulaja kuulosti olleen nuori tai nuorehko kappaleen levytyshetkellä.

Vastaus

Vastattu

Hannu Hautaniemellä on kappale Zai zai zai

Tapani Kansa laulaa Päättyneet on päivät -kappaleensa kertosäkeessä myös: "zai zai zai zai". Levytys on vuodelta 1968.

Molemmat voi kuunnella YouTubelta. Olisikohan kyseessä jompikumpi näistä?

0 ääntä

Kommentit

On se tuo Tapani Kansan kappale.