Voinkohan löytää tätä kautta vastauksen kysymykseeni. Etsin yhtä kappaletta jonka nimeä enkä esittäjää tiedä. Tiedän vain että esittäjä on nainen ja joitakin…

Kysytty

Voinkohan löytää tätä kautta vastauksen kysymykseeni.
Etsin yhtä kappaletta jonka nimeä enkä esittäjää tiedä. Tiedän vain että esittäjä on nainen ja joitakin sanoja kappaleesta. Laulu alkaa jotenkin näin:

Tangoon sä minut kerran veit. Tangoon unelman josta teit. Turhaan sua mä täälä ootan..... En muista enempää mutta kertosäkeistä meni jotenkin näin:

Tangoon käy kanssain nyt uudestaan...
Tai jotenkin että kanssain käy tangoon nyt uudestaan....

Kyseessä ei ole kuitenkaan tango vaan joku vähän menevämpi musiikki

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kaivattu kappale kenties Eija Sinikan esittämä Käythän kanssain tangoon?

https://www.youtube.com/watch?v=A6_TidB3pic