Mikä on tämä suomalainen iskelmä, laulun sanat menee jotenkin näin, Tahdon löytää sun, muuten en rauhaa saa, Tahdon, Tahdon sun vierellein mun.. 70 luvun…

Kysytty

Mikä on tämä suomalainen iskelmä, laulun sanat menee jotenkin näin, Tahdon löytää sun, muuten en rauhaa saa, Tahdon, Tahdon sun vierellein mun..
70 luvun iskelmä, mieslaulaja.. Ei tule esittäjä millään mieleen... Kiitokset avusta jo etukäteen!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyjä löysikin itse vastauksen: Kyseessä on Matti Eskon Onko haavetta kaikki vuodelta 1970, http://www.fono.fi/KappaleenTiedot.aspx?ID=3e7a49f3-06fa-4379-b0a6-0fc3…

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Taas tarvitaan tietoa; eihän mulla ollut mitään omaa, mä kaiken tein kuin muutkin... tai jotain sinnepäin . Mieslaulaja 70-luku. Kuka olikaan kun on taas unohtunut