Otsikko
Kalle Päätalo on kirjoittanut kuvitteellisen kirjan, jossa mies kertoo äitinsä elämästä, talvisodan lotasta dementoituneeseen mummoon. Äidin nuoruuden…

Kysytty

Kalle Päätalo on kirjoittanut kuvitteellisen kirjan, jossa mies kertoo äitinsä elämästä, talvisodan lotasta dementoituneeseen mummoon. Äidin nuoruuden ihastuksen hukkumisesta, uudistilasta, joka on jo metsitetty...

Mikähän kirjan nimi on?

Vastaus

Vastattu

Autokorjaamon omistaja Matti Kinnunen kertoo Jenni-äitinsä elämänvaiheista Kalle Päätalon kirjassa Juoksuhautojen jälkeen (Gummerus, 1997).