On kysymys Kalle Päätalon kirjoista. Jossakin hänen kirjassaan on kuvaus hänen markkinareissustaan Ouluun kolmekymmenluvun jälkipuoliskolla. Missä kirjassa?

Kysytty

On kysymys Kalle Päätalon kirjoista. Jossakin hänen kirjassaan on kuvaus hänen markkinareissustaan Ouluun kolmekymmenluvun jälkipuoliskolla. Missä kirjassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuoruuden savotat -romaanissa (1975) kirjailijaminä käy Oulun markkinoilla.