Kaipaisin sellaisia sanomalehtiä loppuvuodelta 1924, joissa käsitellään myös Laitilan uutisia. Onko Länsi-Suomi "oikea" lehti? Onko muita? Olisiko näitä lehtiä…

Kysytty

Hei! Kaipaisin sellaisia sanomalehtiä loppuvuodelta 1924, joissa käsitellään myös Laitilan uutisia. Onko Länsi-Suomi "oikea" lehti? Onko muita? Olisiko näitä lehtiä mahdollista lukea missään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sopivia lehtiä ovat Länsi-Suomi ja Turun sanomat. Länsi-Suomi on luettavissa mikrofilmiltä Rauman pääkirjastossa ja filmeistä saa otettua myös kopioita. Turun sanomat on luettavissa mikrofilmiltä Turun pääkirjastossa.

Mikrofilmit saa tilattua myös kaukolainaan muihin Suomen kirjastoihin.

0 ääntä

Kommentit

Hei,

kysymykseen vastaaja jatkaa:

myös Uudenkaupungin sanomissa voi olla Laitilaa koskevia uutisia. Lehti löytyy mikrofilmiltä Turun kaupunginkirjastosta