Kaikkitietävät! Kaheksankytluvulla koulussa luettiin suomalaista kirjaa jossa lapset matkustivat bussilla. Kersa kysyi toiselta että onko hän huomannut kyltin:…

Kysytty

Moi kaikkitietävät!
Kaheksankytluvulla koulussa luettiin suomalaista kirjaa jossa lapset matkustivat bussilla. Kersa kysyi toiselta että onko hän huomannut kyltin: pääkytkin? Ja että se on todellisuudessa kyypätkin. Mikähän tuo kirja mahtaa olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme saaneet selville, mistä kirjasta on kyse. Tuntisiko joku lukijoista sen?