Otsikko
Joskus ensimmäisellä luokalla eli vuosina 1993-1994 luin kirjan, jossa oli jokin perhe, jonka lapsien nimet olivat muistaakseni Jenni ja Markku ja perheen…

Kysytty

Joskus ensimmäisellä luokalla eli vuosina 1993-1994 luin kirjan, jossa oli jokin perhe, jonka lapsien nimet olivat muistaakseni Jenni ja Markku ja perheen sukunimi oli Huttunen. Sitten nämä Jenni ja Markku lähtivät isänsä kanssa jollekin retkelle, ja Markku joutui heistä eroon vähäksi aikaa. Muistan myös, että heidän ollessaan retkellä isä muuttui pienemmäksi, eli oli muuten samannäköinen kuin aiemmin, mutta pituudeltaan lapsen mittainen. Mikähän tämä kirja mahtaa olla nimeltään? Itse asiassa minulla olisi haussa myös pari muutakin kirjaa, mutta pitäisikö ne kysyä erikseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Etsimäsi kirja kuulostaisi ihan Paul Maarin teokselta Lumottu ovi (Kirjapaja, 1987). joka kuului helppolukuiseen Aurinkosarjaan. Teoksen saatavuustiedot voit tarkistaa pääkaupunkiseudun Helmet-verkkokirjastosta: http://www.helmet.fi/fi-FI

Ja lähetä vaan uudet kysymykset palvelumme kysymyslomakkeen kautta muista etsimistäsi kirjoista!