Otsikko
Joskus 90-luvulla tehty humoristinen lastenkirja, jota ei löydy nyt mistään. Nimi oli jotain "xxxx noitataitojen alkeisoppikirja" tms. Muistaakseni vihreää…

Kysytty

Joskus 90-luvulla tehty humoristinen lastenkirja, jota ei löydy nyt mistään.
Nimi oli jotain "xxxx noitataitojen alkeisoppikirja" tms.
Muistaakseni vihreää kansissa.
Kirjassa kerrottiin hyvin hilpeästi pikkunoidista, jotka opettelivat noitataitoja.
Yhdellä hahmolla oli kissat, joiden nimi Turku ja Tampere.
Yhdessä opetusjaksossa opiskelivat huijaamista - aihetta varten oli saatu huippuasiantuntija: käytettyjen autojen myyjä.
Ja tietty opiskelinoitien taiat menivät ensi alkuun aika hassusti...
Enivei - olisipa mukavaa, jos tuo löytyisi =)

Vastaus

Vastattu

Teos, jota haet on Teemu Saarisen kirjoittama Alkeisnoitumisen peruskurssi. Se on Otavan kustantama ja ilmestynyt v. 1993.

Kirjastoista sitä löytyy vielä kohtalaisesti, mm. Tampereen alueelta  (PIKI-kirjastot) sekä Porvoon alueelta (Helle-kirjastot).