Olisiko teillä jossain paikassa witch kirjoja tai witch lehtiä?

Kysytty

Olisiko teillä jossain paikassa witch kirjoja tai witch lehtiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat ehkä noitia käsitteleviä kirjoja tai lehtiä. Et osoittanut kysymystäsi millekään kirjastolle, mutta mainitset Myllypuron kirjaston, joten vastaan nyt Helsingin ja muun pääkaupunkiseudun kirjastojen osalta.

Noita-aiheisia kirjoja on kirjastoissa paljon. Helmet-aineistohausta (http://www.helmet.fi/) saat niistä luettelon napsauttamalla auki kohdan aihe ja kirjoittamalla siihen noidat tai noituus. Jos etsit vain lasten- tai nuortenkirjoja, valitse noidat-sanan lisäksi viereisen Koko aineisto -kohdan tilalle Lasten aineisto. Jos etsit kirjasarjaa Noitajengi W.I.T.C.H., löydät siihen kuuluvien kirjojen nimet kirjoittamalla Helmet-hakuun teoksen nimi -kohtaan sarjan nimen.

Kirjoja on tosi paljon ja helpoimmalla voisit selvitä soittamalla lähikirjastoosi. Monissa kirjastoissa on oma osastonsa noitakirjoille.