Joskus 70-80-luvulla TV:ssä oli mainos, jossa todettiin: kolmenkymmenen asteen pakkasessa banaanikin on umpijäässä. En löydä tätä mainosta mistään enkä muista…

Kysytty

Joskus 70-80-luvulla TV:ssä oli mainos, jossa todettiin: kolmenkymmenen asteen pakkasessa banaanikin on umpijäässä. En löydä tätä mainosta mistään enkä muista mitä tässä mainostettiin.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti mekään emme onnistuneet selvittämään mistä mainoksesta voisi olla kyse.

Ehkä joku palstan lukijoista tunnistaa mainoksen. Tiedon voi laittaa kommenttina tähän vastaukseen.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Mainoksessa mainostettiin Mobil moottoriöljyä. Muistaakseni mainos päättyi jotenkin näin: kolmenkymmenen asteen pakkasessa mobil ykkönen juoksee liukkaasti ja voitelee heti. Siksi se helpottaa kylmäkäynnistystä ja säästää polttoainetta.