Missä mainoksessa oli muinoin Riki Sorsan biisi 'Haaveissa vainko oot mun'?

Kysytty

Missä mainoksessa oli muinoin Riki Sorsan biisi 'Haaveissa vainko oot mun'?

Vastaus

Vastattu

Kukaan vastaajistamme ei muistanut mistä mainoksesta oli kyse. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista? Tiedon mainoksesta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.