Otsikko
Vuoden 2021 kirja pysäkeistä, niiden historiasta ja mainoksista jotka kuvasivat ns. aikaansa? Mikä on tekijä ja kirjan nimi?

Kysytty

hei

en muista tarkasti mutta olisiko kevään 2021 uutuuskirjaluetteloissa joko innon tai readtime kirja pysäkeistä, niiden historiasta ja mainoksista jotka kuvasivat ns. aikaansa siis mikä on tekijä ja kirjan nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Mikäli etsimäsi teos käsittelee bussipysäkkejä, kyseessä on mitä todennäköisimmin Juha-Pekka Inkisen vuonna 2021 julkaistu Pysäkkiaikakirjat (Minerva Kustannus, 2021).

Tarkempaa tietoa kirjasta löydät kustantajan verkkosivuilta tämän linkin takaa.