Jos Varjojen kaupungit kolmas osa (Lasikaupunki) julkaistaan 15. syyskuuta, niin milloin se on suunnilleen kirjastossa saatavilla?

Kysytty

Jos Varjojen kaupungit kolmas osa (Lasikaupunki) julkaistaan 15. syyskuuta, niin milloin se on suunnilleen kirjastossa saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston hyllyyn lainattavaksi kirjat ilmestyvät aina vähän myöhemmin kuin kirjakauppoihin. Kirjat täytyy luetteloida aineistotietokantaan, jonka jälkeen ne vielä leimataan ja muovitetaan ja niin edelleen. Mitään tarkkaa päivämäärää en pysty sinulle siis kertomaan, mutta kirjaa kannattaa varautua odottelemaan jopa muutamia viikkoja sen ilmestymispäivästä ennen kuin se on lainattavissasi. Varauksen teokseen voit kuitenkin tehdä heti kun teos näkyy Helmetissä "käsittelyssä"-tilassa, eli kannattaa seurata tilannetta Helmetistä (tai kysellä omasta lähikirjastosta) ilmestymispäivän jälkeen, niin varmistat paikkasi varausjonon kärjessä!

2 ääntä

Kommentit

tuleeko varjojen kaupungin kolmas osa siis vasta 15.9? netistä sen voi ainakin ostaa ja kaupoissa on varastoissa.