Jos joku on laulanut suomeksi Jeanetten Porque te vas? niin kuka ja milloin?

Kysytty

Jos joku on laulanut suomeksi Jeanetten Porque te vas? niin kuka ja milloin?

Vastaus

Vastattu

Laulun ovat levyttäneet myös Marica (1977), Satu ja Vaahtopäät (1994), Arja Havakka (2002) ja Sinitaivas (2014).[

Laulusta on kaksi muuta suomenkielistä versiota: Tuula Amberlan esittämä ”Korppi” (1992) ja Emma Salokosken ”Miksi sä meet” (2005). Wikipedia