Otsikko
Jos haluamaani kirjaa ei löydy Helmetistä, voiko sitä kaukolainata jostakin muusta kirjastosta?

Kysytty

Jos haluamaani kirjaa ei löydy Helmetistä, voiko sitä kaukolainata jostakin muusta kirjastosta? Näin käy äärimmäisen harvoin, mutta nyt etsin kirjaa Tarja Varjonen: Rakkauden Majatalo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos etsimääsi teosta ei ole hankittu Helmet-kirjastoon tai pääkaupunkiseudun tieteellisiin kirjastoihin, se voidaan tilata sinulle kaukolainaksi muualta.

Tarja Varjosen teos Rakkauden majatalo (2017) kuuluu Kansalliskirjaston kokoelmiin, mutta teosta ei saa kotilainaan. Muuallta Suomessa teosta on jokunen kappale. Sinun kannattaa siis tehdä kaukopalvelupyyntö joko alla olevasta linkistä löytyvällä lomakkeella tai kirjastossa käydessäsi.

Kaukopalvelu on maksullista. Lista maksuista löytyy niin ikään linkistä.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu