Jollei minulla ole tunnuksia Volter-sivustolle, enkä ole turkulainen, voinko silti tehdä varauksen Feeniks-kirjaston varastossa olevasta teoksesta?

Kysytty

Jollei minulla ole tunnuksia Volter-sivustolle, enkä ole turkulainen, voinko silti tehdä varauksen Feeniks-kirjaston varastossa olevasta teoksesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinulla täytyy olla kirjastokortti voidaksesi varata teoksen Turun yliopiston kirjastosta. Kirjastokortin saat maksutta mistä tahansa Turun yliopiston kirjastoyksiköstä. Kirjastokortin saaminen edellyttää henkilöllisyystodistusta ja Suomessa olevaa kotiosoitetta.
Ohessa tietoa kirjastokortista ja varaamisesta http://www.utu.fi/fi/yksikot/kirjasto/lainat/Lainaa/kirjastokortti/Sivu…
Voit tilata kirjastokortin oheisella lomakkeella http://www.utu.fi/fi/yksikot/kirjasto/lainat/Lainaa/kirjastokortti/Sivu… ja lähettää sen lisäksi sähköpostilla kirjavarauksesi sähköpostiosoitteeseen lainaus@utu.fi (koska sinulla ei vielä ole korttia eikä tunnuksia). Sähköposti pitää olla ennen klo 16 perillä, että se ehtii seuraavan päivän varastohakuun. Oman varauksensa voi noutaa klo 14 alkaen. Varastohakuja tehdään vain arkisin. Lisätietoja saat numerosta 050 455 7059.