Otsikko
Joku Mäki (Reijo?) on kirjoittanut kirjan jostain papista, ehkä katolisesta. Löytyiskö kirjan nimi näin huonoilla tiedoilla ?

Kysytty

Joku Mäki (Reijo?) on kirjoittanut kirjan jostain papista,
ehkä katolisesta. Löytyiskö kirjan nimi näin huonoilla tiedoilla ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Eugenio Giovenardin teos Kielletty mies, jonka on suomentanut Hilkka Mäki? Sen on julkaissut Like vuonna 2001. Alkuteoksen nimi on Os filhos do cardenal. Kyseessä on kehitysromaani, jonka sisältöä kuvataan sanoilla 'munkit', 'romaanit', 'pappeus', 'katolisuus', 'roomalaiskatolinen kirkko','kaunokirjallisuus'.

Kirjan saatavuuden pääkaupunkiseudulla näkee osoitteesta http://www.helmet.fi/ .