Amerikassa asuva tuttuni kehui kirjailija John Fanten My dog stupid -kirjaa. En ole varma, onko tälle suomennettua teosta tai mikä mahdollisesti olisi sen…

Kysytty

Moi! Amerikassa asuva tuttuni kehui kirjailija John Fanten My dog stupid -kirjaa. En ole varma, onko tälle suomennettua teosta tai mikä mahdollisesti olisi sen nimi. Mun kysymykseni onkin, että onkohan tälle teokselle mahdollisesti suomennosta ja jos on, niin minkähän niminen?

Vastaus

Vastattu

John Fantelta on suomennettu kaks romaania (Rypäleen veljeskunta ja Tomu tietää), mutta My dog stupid -teosta ei ole käännetty suomeksi. Nämä kaksi muuta romaania saa lainaan mm. Eepos-kirjastoista:

https://eepos.finna.fi/Search/Results?lookfor=john+fante&type=AllFields&hiddenFilters%5B%5D=-building%3A1%2FNLF%2Farto%2F