Otsikko
Järjestelmä toimii oudosti, jos vie kirjoja koriin ja varaa kaikki korissa olevat tai vaihtoehtoisesti rastittaa ne kaikki ja kehoittaa varaamaan…

Kysytty

HEI!
Järjestelmä toimii oudosti, jos vie kirjoja koriin ja varaa kaikki korissa olevat tai vaihtoehtoisesti rastittaa ne kaikki ja kehoittaa varaamaan. Normaalistihan pitäisi tulla ilmoitus, että on varattu ja palata teoksen tietoihin (listaan). Nyt asiakas jää epävarmuuden tilaan, tuliko varaus tehdyksi vai ei. Klikkasin yhtä niistä ja yritin varata jolloin järjestelmä vastasi ystävällisesti ettei voi koska varaukseni on jo. Minusta tuo toiminne pitäisi korjata.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uudessa Helmet-Encoressa koritoiminto ei vielä toimi kunnolla. Perinteisen Helmet-haun kautta pitäisi toimia normaalisti. Encore päivitetään uuteen versioon 12.10, jolloin koriin tulee muutoksia /korjauksia.

Helmetin omista tiedoista voi tarkistaa onko varauksen teko onnistunut.