Otsikko
Jag skulle vilja tipsa om några författare som min 11-åriga dotter har läst oh tycker om men vi inte hittar i Åbo bibliotek? Var kan jag göra det?

Kysytty

Hej!
Jag skulle vilja tipsa om några författare som min 11-åriga dotter har läst oh tycker om men vi inte hittar i Åbo bibliotek? Var kan jag göra det?

Vastaus

Vastattu

Hej!

På Vaski-nätbibliotekets framsida hittar du en flik "Kund på biblioteket" Under den kan du hitta "Inköpsförslag". Vi tar gärna emot inköpsförslag från kunderna!