Käyn kirjastossa aika usein, joten luen paljon. Mutta en tiedä millaiset kirjat sopisivat 8 vuotiaille?

Kysytty

Käyn kirjastossa aika usein, joten luen paljon. Mutta en tiedä millaiset kirjat sopisivat 8 vuotiaille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletko jo tutustunut Kirjava Kukko sarjaan. Siinä on monia hauskoja kirjoja, esimerkiksi Levolan Rouslain-kirjat ja Parvelan Ella-kirjat. Uusin Ellasta kertova kirja Ella Lapissa ei tosin enää ole siinä sarjassa.
Suosittelen sinulle myös Astrid Lindgrenin, Tuula Kallioniemen ja Päivi Romppaisen kirjoja. Jos pidät eläimistä silloin saatat pitää myös Lucy Danielsin Eläinten arkki -sarjasta. Ja sitten vielä Sinikka ja Tiina Nopolan Heinähattu ja Vilttitossu -kirjat ja Risto Räppääjät.