Haluaisin ostaa Julie Kagawan kirjan The Iron Traitor, mutta löysin kaksi vaihtoehtoa, Harlequin Teen:in ja Harlequin (UK):n julkaisemat. Mitä eroa niillä on?…

Kysytty

Haluaisin ostaa Julie Kagawan kirjan The Iron Traitor, mutta löysin kaksi vaihtoehtoa, Harlequin Teen:in ja Harlequin (UK):n julkaisemat. Mitä eroa niillä on? Huomasin, että ensiksimainitussa on vähemmän sivuja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ihan satavarmasti tähän ei kirjoja näkemättä voi vastata, mutta Harlequin Teenin tiedoista huomasin, että sen korkeudeksi ilmoitettiin 21 senttiä, eli se on siis normipokkaria isompi. Se selittäisi myös miksi sivumäärä on vähäisempi kuin toisessa versiossa.