Kilpailu haussa.

Kysytty

Olimme vuonna 1992 Hotelli Holiday Inn Helsinki - Vantaa Airport:issa, joka valmistui vuonna 1992, perheemme kanssa hotellin aulan ravintolassa syömässä, kun olimme voittaneet pienemmän voiton eräässä lehden tai lehtiyhtymän, kenties A-lehdet, Suomen Lehtiyhtymä tai jonkun muun vastaavanlaiset järjestämässä kilpailussa.
Kilpailussa piti tunnistaa silloisia 500:n yrityksen logoa 1mx60cm kokoluokkaa olevalla taitettavalle pahville, logon perään piti kirjoittaa yrityksen nimi jolle se kuului. Veimme postiin viimeisenä palautuspäivän joskus toukokuussa kirjekuoressa pahviarkin vastauksineen ja yhteystietoineen.
Kuka tämän kilpailun järjesti, mitkä olivat ne 500 yritystä joita kilpailussa kysyttiin, milloin se pidettiin ja mitkä olivat palkinnot? Ajankohta voi heittää 1989-1992 välillä. Sen muistan että kilpailussa kysyttiin TAMRO OY:n logoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti menneistä kilpailuista ei löydy nopeasti tietoja enää 30 vuoden jälkeen.

Asiaa voisi selvitellä selaamalla vanhoja lehtiä Kansalliskirjastossa tai

ottamalla yhteyttä A-lehtiin.