Minulla ei ole varsinaista kyselyä. Tahdon vaan ilmottaa kun te myytte välillä vanhoja lehtiä niin teillähän on Tom & Jerry lehtiä jos aijotte luopua jostain…

Kysytty

Moi! Minulla ei ole varsinaista kyselyä. Tahdon vaan ilmottaa kun te myytte välillä vanhoja lehtiä niin teillähän on Tom & Jerry lehtiä jos aijotte luopua jostain niin ilmottaisitteko mulle. Ottaisin mieli hyvin vastaan vanhoja Tom & Jerry lehtiä. Jos toimittaisitte ne Kivenlahden kirjastoon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon, Vantaan ja Helsingin kaupunginkirjastoissa myydään vanhoja lehtiä usein vuodenvaihteen tienoilla. Käytännöt vaihtelevat kirjastoittain. Myynnistä ei lähetetä ilmoituksia asiakkaille, vaan niitä voi kysellä kirjastoista. Niitä ei myöskään lähetetä kirjastosta toiseen.

Helmet-verkkokirjaston kautta löydät ne kirjastot, joihin Tom & Jerryä hankitaan:

www.helmet.fi