Otsikko
Minua kiinnostaa lehti ja lehden artikkeli lehdestä,Henkimaailma ja Ilmiöt vuodelta 2001/2 Onko lehteä saatavilla jostain tai onko se arkistoitu,netistä…

Kysytty

Minua kiinnostaa lehti ja lehden artikkeli lehdestä,Henkimaailma ja Ilmiöt vuodelta 2001/2
Onko lehteä saatavilla jostain tai onko se arkistoitu,netistä luettavaksi,kiitos vastauksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmiöt ja henkimaailma -niminen lehti on ilmestynyt vuosina 1998-2002. Kyseessä lienee tämä lehti.

Lehteä on saatavana Oulun, Jyväskylän ja Turun yliopistojen kirjastoista sekä Åbo Akademin kirjastosta.

Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastojen kautta voi tilata artikkelikopioita muista kirjastoista. Kopioiden hinta määräytyy lähettävän kirjaston hinnaston mukaan. Lisätietoja saa kaukopalvelusta.
Ks. http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu/ .