Mistä kirjastosta löytää MP1 nimisen aikakauslehden.

Kysytty

Mistä kirjastosta löytää MP1 nimisen aikakauslehden.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

MP -lehden numeroita vuosilta 1983-1993 voi kysellä Helsingin kaupunginkirjaston kirjavarastosta. Kysy henkilökunnalta, puh. 09-

1 ääntä

Kommentit

Millä perusteelle valitaan mootoripyörälehdit kirjastojen lehtisaleihin?

Kussakin kirjastossa on omat valintakriteerinsä, joten valinnoista kannattaa kysyä omasta lähikirjastosta suoraan. Myös Helsingissä jokainen kirjasto päättää lehtivalinnoistaan. Kirjaston asiakaskunta on tietysti tärkeä valinnoista päätettäessä, niitä lehtiä tilataan, joita kävijät haluavat lukea. Hinta vaikuttaa tietysti myös. Kannattaa kysyä omasta kirjastosta ja esittää omat toiveensa, jos joku tärkeä lehti puuttuu.