Minkälainen lehti on Tukilinja ja onko se luettavissa missään Espoon kirjastoissa? Myydäänkö sitä lehtipisteissä?

Kysytty

Minkälainen lehti on Tukilinja ja onko se luettavissa missään Espoon kirjastoissa? Myydäänkö sitä lehtipisteissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tukilinja on Suomen vammaiskoulutuksen tukiyhdistyksen lehti (puhelin 09-34870313), osoite Perämiehenkatu 11, Helsinki). Sitä ei ole tilattu Helsingin eikä Espoon kaupunginkirjastoihin. Joihinkin erikoiskirjastoihin, esimerkiksi Suomen Kuntaliiton (www.kuntaliitto.fi), Diakonia-ammattikorkeakoulun (www.diak.fi) tai Nuorisotiedon (www.alli.fi/kirjasto) kirjastoihin lehti tulee. Lehti ei ole myytävänä, sen jakelu tapahtuu julkaisijan organisaation kautta.