Ilmestyykö jean m. untinen-auelilta enää jatkoa esihistorialliselle ayla -sarjalle? suomeksi?

Kysytty

ilmestyykö jean m. untinen-auelilta enää
jatkoa esihistorialliselle ayla -sarjalle?
suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

WSOY:n nettisivuilta selviää, että jatkoa on tulossa kesällä 2002:

"Amerikkalaisen Jean M. Untinen-Auelin suosittu Maan lapset -sarja jatkuu ensi kesänä uudella osalla. Tätä uutta kirjaa, jonka alkuperäinen nimi on Shelters of Stone, on odotettu pitkään. Sarjan edellisen osan ilmestymisestä on ehtinyt kulua jo lähes 12 vuotta" . Sivulla on myös lyhyt juoniselostus.

http://www.wsoy.fi/www/yleinenk.nsf/Topics/CE835A4941C028D1C2256A9C0021…