Otsikko
Hyvää äitienpäivää! Teen täällä Oulun yliopistossa pro gradu tutkielmaa eduskunnan diskurssista, jossa päätetään uudesta perusopetuksen opetussuunnitelmasta ja…

Kysytty

Hyvää äitienpäivää! Teen täällä Oulun yliopistossa pro gradu tutkielmaa eduskunnan diskurssista, jossa päätetään uudesta perusopetuksen opetussuunnitelmasta ja siihen liittyvästä keskustelusta saada draamalle oma oppiaine. Tarvitsisin kaikki tällaista diskurssia koskevat pohdinnot ja asiakirjat, jotka ovat julkisia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eduskunnan asiakirjat ovat julkisia ja haettavissa Eduskunnan sivuilla www.eduskunta.fi kohdassa Valtiopäiväasiat ja –asiakirjat. Opetussuunnitelma asiasana ei ole käytössä, mutta voit etsiä aiheesta sanalla Opetusohjelmat. Eduskunnassa käytyä keskustelua voi seurata täysistuntojen pöytäkirjoista kohdassa Täysistunto ja Istuntopöytäkirjat 9.11.1999 tai Aiemmat istuntopöytäkirjat. Hakusanana voi käyttää mitä tahansa keskustelussa ilmennyttä sanaa.