Huomasin eräitä siivousalan kirjoja hakiessani, että käsikirjaston puolella löytyy myös teoksia joihin haluaisin tutustua. En ole koskaa käynyt käsikirjastossa…

Kysytty

Huomasin eräitä siivousalan kirjoja hakiessani, että käsikirjaston puolella löytyy myös teoksia joihin haluaisin tutustua. En ole koskaa käynyt käsikirjastossa,muistelisin että toisessa kerroksessa, oliko näin? Onko siellä myös mahdollista opiskella ja lukea rauhassa, onko työtiloja tms. Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käsikirjasto/mediateekki on tosiaan Turun kaupunginkirjaston pääkirjastorakennuksen toisessa kerroksessa ja sen aukioloajat ovat samat kuin aikuistenosaston - ma-to 10-20, pe 10-18 ja la 10-15. Käsikirjastoaineistoa ei lainata (poikkeuksena lehtien vanhat vuosikerrat), mutta meillä on lukusali, jossa voi rauhassa keskittyä lukemiseen. Käsikirjastossa voi myös käyttää tietokoneita ja mikrofilminlukulaitteita ja lukea lehtiä. Asiakkaiden käytössä on myös kaksi kopiokonetta. Tervetuloa tutustumaan paikan päälle ja kysymään lisää!