Helmet-sivuilla tietyn tekijän kirjoja etsiessä teoksia tulee listana. Miten ne on luetteloitu? Ei ilmeisesti ainakaan ilmestymisvuoden mukaan?

Kysytty

Helmet-sivuilla tietyn tekijän kirjoja etsiessä teoksia tulee listana. Miten ne on luetteloitu? Ei ilmeisesti ainakaan ilmestymisvuoden mukaan?

Vastaus

Vastattu

Jos kysymyksellä tarkoitetaan, että millä perusteella hakutulokset järjestyvät listalle, niin vastauksena on että relevanssin mukaan. Hakukoneen algoritmin mielestä hakuehtoja parhaiten vastaavat tulokset ovat ensimmäisenä. Uusimmat teokset ovat valtaosin aivan listan kärjessä. Ja listanhan pystyy myös järjestämään tarkkaan vuosijärjestykseen, jos haluaa.