Etsimme saksankielisiä elokuvia, jotka eivät ole K-16 tai K-18 ja jotka voisivat kiinnostaa yläasteikäistä. Helmetin hakukoneella ei ilmeisest voi hakea…

Kysytty

Hei!
Etsimme saksankielisiä elokuvia, jotka eivät ole K-16 tai K-18 ja jotka voisivat kiinnostaa yläasteikäistä.
Helmetin hakukoneella ei ilmeisest voi hakea saksankielisiä leffoja ilman hakusanaa, vaan pitäisi itse tietää jokin hakusana - eikö niin?
Osaisiko joku auttaa?
Kiitokset etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjoita hakuun "ääniraita saksa" = saksankielinen elokuva.
Rajaa sen jälkeen halutessasi Lastenkokoelmaan, elokuviin ja DVD formaattiin.
Löysin 250 elokuvaa, joista iso osa on tietysti liian pienille tarkoitettuja, mutta osa ehkä sopisi myös yläasteelaisille esim. Momo, Elämä pelissä ja Beethoven.
Tässä vielä linkki hakutulokseen:
http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S%C3%A4%C3%A4niraita%20saksa…