Otsikko
Helmet.fin ohjeissa opastetaan tallentamaan hakuja ja tekemään tallennetuille hauille sähköposti-tilauksia, mutta onko haun tallennusmahdollisuutta vielä…

Kysytty

Hei,
Helmet.fin ohjeissa opastetaan tallentamaan hakuja ja tekemään tallennetuille hauille sähköposti-tilauksia, mutta onko haun tallennusmahdollisuutta vielä olemassa? En ainakaan löydä sitä hakutuloslistaussivulta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-sivustomme on uudistumassa. Uusi Helmet.fi on tällä hetkellä kokeiluvaiheessa, joten kaikki ominaisuudet vanhasta hausta eivät ainakaan vielä ole uudessa haussa. Sekä uusi että vanha haku ovat yhä käytettävissä, joten voit käyttää Helmet.fin hakuvaihtoehtoa 'perinteinen aineistohaku', joka ohjaa vanhaan hakuun, missä voi yhä käyttää haun tallennusta. Helmet.fin hakulaatikkoon kirjoittaminen sekä vaihtoehto 'tarkennettu haku' ohjaa uuteen hakuvaihtoehtoon, missä ei valitettavasti ole haun tallennusmahdollisuutta. Uusi haku kehittyy jatkuvasti uuden Helmet.fin myötä ja uusia ominaisuuksia on tulossa.