Heippa! Osaatteko suositella yksinkertaisia kuvakirjoja alle 2-vuotiaalle taaperolle? En tarkoita (välttämättä) kovakantisia, mutta sellaisia missä olisi isot…

Kysytty

Heippa! Osaatteko suositella yksinkertaisia kuvakirjoja alle 2-vuotiaalle taaperolle? En tarkoita (välttämättä) kovakantisia, mutta sellaisia missä olisi isot kuvat ja joko vain yksi lause per sivu tekstiä tai helppo tarina, jonka voi lukiessa yksinkertaistaa. Ei kovin pitkiä. Esimerkkejä, millaisista poikani on pitänyt: "Rohkea Sanni Hanhi", "Koti täynnä ystäviä" ja "Miina ja Manu Vanhan linnan salaisuus".

Vastaus

Vastattu

Ainakin näitä kirjoja voisi kokeilla. Osa on hieman haastavampia kuin muut, mutta kaikissa on hyvä kuvitus.

Antony, Steve. Kiitos, herra Panda ja Herra Panda leipoo.

Davies, Benji. Toivo-kirjat.

Garhamn, Anna-Karin. Ruu-kirjat.

Gliori, Debi. Allu-kirjat.

Haughton, Chris. Ihan hukassa, Mitä jos..., Voi sinua, Sulo!

Inkpen, Mick. Possu Pallero -kirjat ja Tessu-kirjat.

Scheffler, Axel. Pete ja Pulmu -kirjat, esim. Iso ilmapallo, Lätäkkö lattialla, Mörköleikki tai Uusi ystävä.